Naše nákupní chování
Tato akce již proběhla Akce proběhla 17.10.2024 | 17:30

Nákupní chování lidí v obchodech je ovlivněno mnoha faktory, včetně ceny, uspořádání zboží, aktuálních slev a reklamních kampaní.
Zákazníci často reagují na vizuální podněty, jako jsou jasné barvy nebo umístění produktů v úrovni očí, což může zvýšit pravděpodobnost nákupu impulzivního zboží.
Emoce hrají také velkou roli, kdy se lidé mohou rozhodovat na základě momentálních pocitů, jako je radost z nového produktu nebo úleva z vyřešení určité potřeby.
Přednášku povede Tereza Kukol, certifikovaný výživový poradce, kouč a lektor se svojí více než 10letou poradenskou praxí.
Zákazníci často reagují na vizuální podněty, jako jsou jasné barvy nebo umístění produktů v úrovni očí, což může zvýšit pravděpodobnost nákupu impulzivního zboží.
Emoce hrají také velkou roli, kdy se lidé mohou rozhodovat na základě momentálních pocitů, jako je radost z nového produktu nebo úleva z vyřešení určité potřeby.
Přednášku povede Tereza Kukol, certifikovaný výživový poradce, kouč a lektor se svojí více než 10letou poradenskou praxí.