Přejít na obsah Přejít na hlavní menu Přejít na podmenu
Česky | English

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – „Pracovník v informačním středisku EUROPE DIRECT“

Cílem informačního střediska EUROPE DIRECT v Knihovně Jiřího Mahena je informovat o aktuálním dění v EU. Na jeho provoz jsme získali provozní grant od Zastoupení Evropské komise ČR, a je tak součástí projektu EUROPE DIRECT, iniciovaného Generálním ředitelstvím pro tisk a informace Evropské komise.

Zajímá vás problematika Evropské unie? Chcete pomoci lidem najít informace a zodpovědět jejich otázky týkající se problematiky EU? Nebojíte se vystupovat před veřejností, máte nápady na besedy a přednášky týkající se témat souvisejících s EU pro školy i širokou veřejnost? Chcete se stát členem týmu informačního střediska EUROPE DIRECT v Knihovně Jiřího Mahena v Brně? 

Pokud jste si na vše odpověděli ano, pak je důležité:

  • mít vysokoškolské vzdělání optimálně v oboru Evropská studia, Mezinárodní vztahy či souvisejícím oboru 
  • umět aktivně využívat anglický jazyk, a to nejen v mluvené, ale i písemné podobě, protože budete komunikovat s kolegy v zahraničí, případně se účastnit mezinárodních konferencí
  • být empatický a vstřícný ke všem klientům knihovny – práce s lidmi je hlavním konceptem práce knihovníka ve veřejné knihovně a součástí práce jsou i občasné směny v zákaznickém centru u veřejných internetů
  • být kreativní, mít nápady, nebát se vystupovat před lidmi na veřejných akcích a umět zaujmout třeba i školní třídu teenagerů
  • počítat s časovou flexibilitou, s prací ve směnném provozu - knihovna je otevřena
  • od 9:00 do 19:00 hod., během školního roku je jednou za měsíc sobotní služba (od 9.00 – 14.00 hod.) a plánovaně je nutná i účast na mimořádných víkendových akcích
  • mít zkušenosti s tvorbou grafiky (není to nutnost, ale určitě výhoda)

Co nabízíme:

  • rozmanitou náplň práce
  • přípravu, organizaci a realizaci zajímavých akcí
  • prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj
  • možnost vzdělávání se v souladu s potřebami zaměstnavatele
  • účast na přípravě Akčního plánu pro Zastoupení Evropské komise v Praze a na další grantové dokumentaci pro budoucí období
  • spolupráci s dalšími organizacemi zabývajícími se tématy EU
  • 25 dnů dovolené a 3 dny indispozičního volna

 Jako příspěvková organizace se řídíme Zákonem č. 262/2006 Sb. a NV 564/2006 Sb. v platném znění. Tato pozice je zařazena do platové třídy T10 – následná výše platu je pak určena dle dosažené započitatelné praxe v rozpětí 21.260,- Kč až 31.240,- Kč, po zapracování je přiznáno také osobní ohodnocení. Pokud jste čerstvým absolventem bez praxe, budeme začínat s částkou 21.260,- Kč.

Nabízíme úvazek 1,0, pracovní poměr na dobu určitou na jeden rok s tříměsíční zkušební dobou a s dalším výhledem na dobu neurčitou.

Termín nástupu: dle dohody.

Zaujala vás tato pozice? Pokud ano, pošlete nám na adresu personalni@kjm.cz svůj profesní životopis v českém jazyce nejpozději do 20. 8. 2022.

Kandidáti vybraní do druhého kola výběrového řízení budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace. Zároveň si vyhlašovatel vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Bližší informace podá: Bc. Jitka Kotisová tel.: 542 532 103, e-mail: personalni@kjm.cz


 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „Knihovník/ice pobočka KJM“

Pracoviště

  • Úvazek 0,5 pobočka Brno-Husovice, Musilova 2a;
  • otevírací doba pobočky: úterý a čtvrtek 10:00 až 18:00, zbytek fondu pracovní doby je možné variabilně uzpůsobit dle osobních potřeb; 
  • pozice je vhodná i pro studenty, maminky na mateřské dovolené či aktivní seniory s praxí či zájmem o knihovnictví.

Charakteristika pozice

  • Samostatné zajišťování chodu knihovny s univerzálním fondem;
  • poskytování knihovnických a bibliografických, referenčních a informačních služeb na pobočce KJM;
  • profilování a organizování knihovního fondu na pobočce KJM;
  • odborná komunikace se čtenáři, uživateli, vstupní instruktáž pro uživatele knihovny;
  • samostatná obsahová příprava a realizace kulturně-vzdělávacích akcí pro školy; i veřejnost a jejich organizace;

Požadujeme

  • SŠ vzdělání knihovnického  směru;
  • praxe na obdobné pozici výhodou;
  • dobrou znalost práce s PC, zkušenosti s automatizovanými knihovními systémy výhodou (ARL);
  • dobré komunikační schopnosti a písemný projev;
  • zodpovědnost, spolehlivost;
  • vlastní nápady a invence;
  • zájem o danou problematiku, ochotu se vzdělávat;
  • flexibilitu, schopnost samostatné i týmové práce.

Nabízíme

  • Rozmanitou práci v příjemném a moderním prostředí naší organizace;
  • prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj;
  • účast na projektech organizace;
  • práci v příjemném a vstřícném kolektivu;
  • možnost vzdělávání v souladu s potřebami zaměstnavatele;
  • zaměstnanecké benefity.

Platové zařazení dle dosaženého vzdělání a započitatelné praxe podle platných mzdových tarifů (zákon č. 262/2006, nařízení vlády č. 564/2006):
platová třída 8 (18.300,- až  26.830,- Kč),  pracovní poměr nejdříve na dobu určitou (do 30. 9. 2023) –  po této době možnost změny pracovního poměru na dobu neurčitou.

Předpokládaný termín nástupu: září 2022.

Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, zasílejte na e-mail personalni@kjm.cz do 31. 8. 2022.  

Pro bližší informace volejte tel.: 542 532 103, Mgr. Jaromíra Stojnić

Vytisknout stránku Vytisknout stránku