VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – „Pracovník v informačním středisku EUROPE DIRECT“
Cílem informačního střediska EUROPE DIRECT v Knihovně Jiřího Mahena je informovat o aktuálním dění v EU. Na jeho provoz jsme získali provozní grant od Zastoupení Evropské komise ČR, a je tak součástí projektu EUROPE DIRECT, iniciovaného Generálním ředitelstvím pro tisk a informace Evropské komise.
Zajímá vás problematika Evropské unie? Chcete pomoci lidem najít informace a zodpovědět jejich otázky týkající se problematiky EU? Nebojíte se vystupovat před veřejností, máte nápady na besedy a přednášky týkající se témat souvisejících s EU pro školy i širokou veřejnost? Chcete se stát členem týmu informačního střediska EUROPE DIRECT v Knihovně Jiřího Mahena v Brně?
Pokud jste si na vše odpověděli ano, pak je důležité:
- mít vysokoškolské vzdělání optimálně v oboru Evropská studia, Mezinárodní vztahy či souvisejícím oboru
- umět aktivně využívat anglický jazyk, a to nejen v mluvené, ale i písemné podobě, protože budete komunikovat s kolegy v zahraničí, případně se účastnit mezinárodních konferencí
- být empatický a vstřícný ke všem klientům knihovny – práce s lidmi je hlavním konceptem práce knihovníka ve veřejné knihovně a součástí práce jsou i občasné směny v zákaznickém centru u veřejných internetů
- být kreativní, mít nápady, nebát se vystupovat před lidmi na veřejných akcích a umět zaujmout třeba i školní třídu teenagerů
- počítat s časovou flexibilitou, s prací ve směnném provozu - knihovna je otevřena
- od 9:00 do 19:00 hod., během školního roku je jednou za měsíc sobotní služba (od 9.00 – 14.00 hod.) a plánovaně je nutná i účast na mimořádných víkendových akcích
- mít zkušenosti s tvorbou grafiky (není to nutnost, ale určitě výhoda)
Co nabízíme:
- rozmanitou náplň práce
- přípravu, organizaci a realizaci zajímavých akcí
- prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj
- možnost vzdělávání se v souladu s potřebami zaměstnavatele
- účast na přípravě Akčního plánu pro Zastoupení Evropské komise v Praze a na další grantové dokumentaci pro budoucí období
- spolupráci s dalšími organizacemi zabývajícími se tématy EU
- 25 dnů dovolené a 3 dny indispozičního volna
Jako příspěvková organizace se řídíme Zákonem č. 262/2006 Sb. a NV 564/2006 Sb. v platném znění. Tato pozice je zařazena do platové třídy T10 – následná výše platu je pak určena dle dosažené započitatelné praxe v rozpětí 21.260,- Kč až 31.240,- Kč, po zapracování je přiznáno také osobní ohodnocení. Pokud jste čerstvým absolventem bez praxe, budeme začínat s částkou 21.260,- Kč.
Nabízíme úvazek 1,0, pracovní poměr na dobu určitou na jeden rok s tříměsíční zkušební dobou a s dalším výhledem na dobu neurčitou.
Termín nástupu: dle dohody.
Zaujala vás tato pozice? Pokud ano, pošlete nám na adresu personalni@kjm.cz svůj profesní životopis v českém jazyce nejpozději do 20. 8. 2022.
Kandidáti vybraní do druhého kola výběrového řízení budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace. Zároveň si vyhlašovatel vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Bližší informace podá: Bc. Jitka Kotisová tel.: 542 532 103, e-mail: personalni@kjm.cz
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – „Knihovník/ice pobočka KJM“
Pracoviště
- Úvazek 0,5 pobočka Brno-Husovice, Musilova 2a;
- otevírací doba pobočky: úterý a čtvrtek 10:00 až 18:00, zbytek fondu pracovní doby je možné variabilně uzpůsobit dle osobních potřeb;
- pozice je vhodná i pro studenty, maminky na mateřské dovolené či aktivní seniory s praxí či zájmem o knihovnictví.
Charakteristika pozice
- Samostatné zajišťování chodu knihovny s univerzálním fondem;
- poskytování knihovnických a bibliografických, referenčních a informačních služeb na pobočce KJM;
- profilování a organizování knihovního fondu na pobočce KJM;
- odborná komunikace se čtenáři, uživateli, vstupní instruktáž pro uživatele knihovny;
- samostatná obsahová příprava a realizace kulturně-vzdělávacích akcí pro školy; i veřejnost a jejich organizace;
Požadujeme
- SŠ vzdělání knihovnického směru;
- praxe na obdobné pozici výhodou;
- dobrou znalost práce s PC, zkušenosti s automatizovanými knihovními systémy výhodou (ARL);
- dobré komunikační schopnosti a písemný projev;
- zodpovědnost, spolehlivost;
- vlastní nápady a invence;
- zájem o danou problematiku, ochotu se vzdělávat;
- flexibilitu, schopnost samostatné i týmové práce.
Nabízíme
- Rozmanitou práci v příjemném a moderním prostředí naší organizace;
- prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj;
- účast na projektech organizace;
- práci v příjemném a vstřícném kolektivu;
- možnost vzdělávání v souladu s potřebami zaměstnavatele;
- zaměstnanecké benefity.
Platové zařazení dle dosaženého vzdělání a započitatelné praxe podle platných mzdových tarifů (zákon č. 262/2006, nařízení vlády č. 564/2006):
platová třída 8 (18.300,- až 26.830,- Kč), pracovní poměr nejdříve na dobu určitou (do 30. 9. 2023) – po této době možnost změny pracovního poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaný termín nástupu: září 2022.
Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, zasílejte na e-mail personalni@kjm.cz do 31. 8. 2022.
Pro bližší informace volejte tel.: 542 532 103, Mgr. Jaromíra Stojnić