
Hledáme posilu do týmu EUROPE DIRECT
Výběrové řízení
na pozici Pracovník v informačním středisku EUROPE DIRECT
na poloviční úvazek.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – Pracovník v informačním středisku EUROPE DIRECT na poloviční úvazek
Cílem EDIC je informovat o aktuálním dění v EU. Na jeho provoz jsme získali provozní grant od Zastoupení Evropské komise ČR, a je tak součástí projektu EUROPE DIRECT, iniciovaného Generálním ředitelstvím pro komunikaci Evropské komise.
EUROPE DIRECT pomáhají přiblížit Evropskou unii občanům v praxi a usnadňují jejich účast v diskusích o budoucnosti EU. Infocentra poskytují odpovědi na otázky týkající se politik, programů a priorit EU. Zaměstnanci center organizují akce pro veřejnost a aktivně spolupracují s dalšími organizacemi zabývajícími se evropskými záležitostmi v regionu.
Požadujeme
aktivní znalost anglického jazyka, a to nejen v mluvené, ale i písemné podobě,
empatie a vstřícnost ke všem klientům, práce s lidmi je hlavním konceptem práce knihovníka ve veřejné knihovně a součástí práce jsou i občasné směny v zákaznickém centru u veřejných internetů,
kreativita, nápaditost,
schopnost vystupování před lidmi na veřejných akcích a schopnost přednáškové činnosti pro třídy ZŠ a SŠ v ČJ a AJ,
časová flexibilita, práce ve směnném provozu - knihovna je otevřena od 9:00 do 19:00 hod., během školního roku je jednou za měsíc sobotní služba (od 9.00 14.00 hod.) a plánovaně je nutná i účast na mimořádných víkendových akcích,
zkušenosti s tvorbou grafiky v Canvě Pro,
vhodné pro studenty oboru Evropská studia, Mezinárodní vztahy nebo souvisejícího oboru.
Nabízíme
rozmanitou náplň práce,
přípravu, organizaci a realizaci zajímavých akcí,
prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj,
možnost vzdělávání se v souladu s potřebami zaměstnavatele,
účast na přípravě Akčního plánu pro Zastoupení Evropské komise v Praze a na další grantové dokumentaci pro budoucí období,
spolupráci s dalšími organizacemi zabývajícími se tématy EU,
25 dnů dovolené a 3 dny indispozičního volna.
Náplň práce
správa sociálních sítí (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, YouTube),
rešerše nejnovějších informací týkajících se EU,
zodpovídání dotazů o EU (prostřednictvím emailu, tel. komunikace nebo osobně),
komunikace se Zastoupením Evropské komise v Praze,
příprava, organizace a realizace besed, přednášek, konferencí, festivalů a ostatních pořádaných akcí,
návrh a tvorba kreativních pozvánek na akce a grafických příspěvků v Canvě Pro,
zaznamenávání statistik a příprava podkladů pro reporting,
spolupráce s dalšími organizacemi v regionu zabývajícími se evropskými záležitostmi.
Platové zařazení
Jako příspěvková organizace se řídíme Zákonem č. 262/2006 Sb. A NV 564/2006 Sb. V platném znění. Tato pozice je zařazena do platové třídy T 8 – následná výše platu je pak určena dle dosažené započitatelné praxe v rozpětí 20 130,- Kč až 29 520,- Kč (při celém úvazku), po zapracování je přiznáno také osobní ohodnocení. Pokud jste čerstvým absolventem bez praxe, budete začínat s nejnižší částkou rozpětí.
Nabízíme úvazek 0,5, pracovní poměr na dobu určitou na jeden rok s tříměsíční zkušební dobou a výhledem na dobu neurčitou.
Termín nástupu
Dle dohody.
Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, pošlete nám na adresu personální@kjm.cz svůj profesní životopis v českém jazyce nejpozději do 14. 1. 2024.
Kandidáti vybraní do druhého kola výběrového řízení budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace. Zároveň si vyhlašovatel vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Bližší informace podá: Mgr. Jaromíra Stojnić tel.: 542 532 103, e-mail: personalni@kjm.cz.